diumenge, 8 de febrer del 2009

Previ

Nou viatge, nou destí, nou projecte amb un nou mitjà de transport i les mateixes ganes de conèixer i descobrir...
Aquesta pretén ser una finestra oberta a l'experiència que viuré, juntament amb el Matt, els pròxims mesos.

El projecte: un viatge de tornada en bicicleta, amb un origen, Kerman, al sud de l'Iran i un destí, casa. Pel camí, dos continents, varis milers de kilòmetres i un munt de llocs per descobrir.
Pel que fa a mí, la idea va nèixer en el meu últim viatge a la India, on el Matt ja em va explicar els seus plans de tornada amb la bici i em va deixar la porta oberta per unir-m'hi en algun moment. Un seguit de situacions i les ganes de fer-ho m'han portat, uns mesos més tard, a unir-me a aquest gran retorn al vell continent.

Sempre he pensat que els agraïments d'un projecte son la part més important per l'autor, ja que li permeten tornar d'alguna manera, allò que durant tot el procés, ha rebut de la gent que l'ha acompanyat. I ara em toca a mí, doncs sou molts els que heu fet possible això que ara comença. Primer de tot donar les gràcies a la meva família el seu suport, paciència i comprensió que sempre han demostrat. Evidentment al meu company de viatge, sense el qual no hi hauria projecte. Afectuosament als meus amics, pels ànims, l'empenta i l'energía que m'han donat per dur-ho a terme. Sense el vostre suport difícilment això s'hagués fet realitat. Agraïr també a l'equip humà d'Espaibici, per fer possible, en un temps rècord, el poder disposar de tots els elements técnics, consells i suport necessaris per dur a terme el viatge. I finalment, a tota aquella gent que d'alguna manera i han contrïbuit a fer possible aquest viatge.
Es per tots vosaltres que aquest viatge se'm fará més enriquidor i m'ajudarà a pasar més fàcilment els moments durs. Gràcies.

6 comentaris:

  1. Et desitjo molta sort en aquesta aventura tan interesant i enriquidora.
    Et seguiré a través del bloc i t´aniré animant.

    Salut!

    Paco de Lleida.

    P.D.- T´he ficat un enllanç desde el meu blog per a que et pugui seguir més gent.

    ResponElimina
  2. Hola Oriol! ja comencem a viatjar amb vosaltres, no sabia que tenies fusta d'escriptor, aquest comentari arriba a l'anima, desde Lleida os desitgem molt bon viatge i que no hi haigi entrebancs en la ruta que agafeu, i els pocs que trobeu siguin petits. Una forta Abraçada
    Montse

    ResponElimina
  3. Hola Oriol, ahir parlant amb el Ramon de tu,hem va dir que tenia la direccio del teu blog i avui he pogut llegir com va el viatge,perque fins ara tothom hem dia que estabes bé, que t'habies trobat amb el teu amic,però sense massa explicacions,ara es pot dir que des de la botiga et segueixo i encar que sigui com si fos un llibre també viatjo amb tu, aixo si amb totes les comoditats que tu no tens, però si tot et funciona,la experiencia, les percepcions, els olors,les vivencies que tu tindras en aquest viatge seran molt bones aprofita i disfruta
    Maria Rosa
    Dema si la padrina bé a la botiga ja li llegire

    ResponElimina
  4. que els vents us siguin favorables a tots dos i us mostrin sempre els camins indicats, viatgem junts!
    lydia

    ResponElimina
  5. Moltes gracies Paco, he vist el teu blog, tambe l'anire seguint. Merci pels anims!
    A la familia de lleida, ja ho sabeu, saber que seguiu el viatge ja em fa somriure.
    Ly, merci pels anims altre cop, aixi es mes facil sentir que viatjem junts.

    ResponElimina
  6. hola, tot bé? fa dies que no hi han notícies noves...

    ResponElimina